Wspinaczka

♥ Witajcie ♥

Na dzisiejszym spotkaniu wyruszyłyśmy na ciężką i wyczerpującą wyprawę na same szczyty gór w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. Musiałyśmy się najpierw uporać z mgłą co było szczególnie trudne dla niektórych lam, ale ważne jest to że się nie poddałyśmy. W okrojonym składzie ruszyłyśmy w kierunku zamarzniętej doliny gdzie stopniowo dołączały do nas wszystkie lamy. Wspinaczka była trudna i wymagała nieziemskiej cierpliwości. Niektóre z nas dały sobie spokój po wielokrotnych upadkach z wysokości i udały się na upragniony wypoczynek. Bardziej odważne grono wspięło się na sam szczyt! To mały krok dla lamy a tak wielki dla całego Jorvik! Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia wkrótce. Na dole załączam parę fotek. Przesyłam jak zwykle tysiąc całusów i do zobaczenia!

Sylwestrowy rajd Lame Roses

♥ Witajcie! ♥
Tak jak możecie zauważyć po tytule, dziś odbył się rajd sylwestrowy. Wystartowałyśmy z Fortu Pinta w kierunku Zajazdu przy moście, gdzie porobiłyśmy parę wspólnych fotek i razem spędziłyśmy czas na pikniku. Dalej popędziłyśmy przez zapomniane pola aż do Jarlaheim, by wsiąść na prom do Doliny Złotych Wzgórz. Na miejscu wstąpiłyśmy do kawiarni i trochę się pogubiłyśmy ale to nic! W miłej atmosferze udałyśmy się w kierunku  Srebrnej Polany, gdzie odbył się pokaz fajerwerk. Na sam koniec wróciłyśmy do Fortu Pinta, do ostatniego punktu naszej zabawy czyli dyskoteki! Było wiele pytań dotyczących rekrutacji... tak moi mili rekrutacja została otwarta! Po więcej informacji zajrzyjcie na kanał klubowy "Lame Roses"! Na dole załączam parę fotek. Przesyłam jak zwykle tysiąc całusów i do zobaczenia!

Shire sobota z Kerstin

♥ Witajcie! ♥
Dzisiaj shire sobotę organizowała nasza kochana współwłaścicielka Kerstin Ponylord! Dzielnie i z wielką gracją prowadziła lamy z Farmy Marleja do DZW. W większości bawiłyśmy się w hubertusa, ponieważ po pierwszym razie chciałyśmy więcej i więcej! Na sam koniec usiadłyśmy wspólnie przy kiełbaskach. A więc to tyle. Na dole załączę parę zdjęć. Przesyłam tysiąc całusów i do zobaczenia!

Tajne projekty

♥ Witajcie ♥
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale miałam problemy techniczne i nie mogłam uczestniczyć w spotkaniach. Wreszcie powróciłam do lamek! Na dzisiejszym spotkaniu prowadzonym przez Selenkę Jagodziankę ( nie ma za co Sel B) ). Kręciłyśmy ściśle tajne projekty. Potem ruszyłyśmy aż do Epony, gdzie kontynuowałyśmy prace. Na dole załączę parę zdjęć! Także to tyle. Przesyłam tysiąc całusów i do zobaczenia! ♥
PS. Bądźcie czujni... ( ciii )

Shirowa niedziela

♥ Witajcie ♥
Dzisiejsze spotkanko razem z Seleną rozpoczęłyśmy na Farmie Stiva, skąd mini rajdem ruszyłyśmy w stronę ujeżdżalni. Na początku zintegrowałyśmy się ponownie, a następnie zaczęłyśmy trenować razem do układu. Było wiele lamienia, ale w końcu się udało! Dziękujemy także za tak wielką widownie. Na przyszłość prosimy o wejście na trybuny gdy chcecie obserwować nasze poczynania. A więc to tyle! Załączę wam parę zdjątek z dzisiaj. Przesyłam tysiąc całusów i do zobaczenia!