Shirowa niedziela

♥ Witajcie ♥
Dzisiejsze spotkanko razem z Seleną rozpoczęłyśmy na Farmie Stiva, skąd mini rajdem ruszyłyśmy w stronę ujeżdżalni. Na początku zintegrowałyśmy się ponownie, a następnie zaczęłyśmy trenować razem do układu. Było wiele lamienia, ale w końcu się udało! Dziękujemy także za tak wielką widownie. Na przyszłość prosimy o wejście na trybuny gdy chcecie obserwować nasze poczynania. A więc to tyle! Załączę wam parę zdjątek z dzisiaj. Przesyłam tysiąc całusów i do zobaczenia!
♥ Koteł ♥

5 komentarzy:

  1. Pinknie szczególnie te moje zdjątka. Czm nie dodałaś tego jak byłam w twoim brzuszku kurczaczku :3 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha byłam wczorajszy z wami. Jechałam na tym białym lipicanie. Układ z wami robiłam XD. A takie pytanko mogę do klubu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Będzie Rekrutacja Otwarta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A Amanda na tym islandzie :D
    -Zoey Starwill

    OdpowiedzUsuń