PODSTAWOWE ZASADY
- Nie przeklinamy, nie wyzywamy innych graczy, w tym członków klubu.
- Zachowujemy poprawność ortograficzną i gramatyczną w swoich wypowiedziach.
- Nie wdajemy się w kłótnie z innymi osobami, albo klubami.
- Nie prosimy o rangę, właścicielka ma prawo o niej decydować sama na podstawie własnych obserwacji.
- Jesteśmy aktywni na spotkaniach i udzielamy się na czacie.
- Pomagamy sobie nawzajem.
- W miarę możliwości usprawiedliwiamy swoje nieobecności.
NIEOBECNOŚCI
Nie musisz usprawiedliwiać jednorazowych nieobecności, rozumiemy że nie zawsze ma się możliwość uczestniczeniu w spotkaniu. O dłuższej nieobecności (tydzień) należy poinformować liderki, lub właścicielkę.
W przypadku nieusprawiedliwionej, dwutygodniowej nieobecności wysyłamy na skrzynkę Star Stable wiadomość z upomnieniem. Jeśli nie uzyskamy odpowiedzi i udziału w spotkaniu taki członek zostaje wydalony z klubu.
KARY
Karą za niestosowne zachowanie jest: ostrzeżenie i karna ranga (stajenna), a w ekstremalnych przypadkach wyrzucenie z klubu.
hasło po przeczytaniu regulaminu: mlym