REGULAMIN


PODSTAWOWE ZASADY

  1. Nie przeklinamy, nie wyzywamy innych graczy, w tym członków klubu.
  2. Zachowujemy poprawność ortograficzną i gramatyczną w swoich wypowiedziach.
  3. Nie wdajemy się w kłótnie z innymi osobami, albo klubami.
  4. Nie prosimy o rangę, właścicielka ma prawo o niej decydować sama na podstawie własnych obserwacji.
  5.  Jesteśmy aktywni na spotkaniach i udzielamy się na czacie.
  6. Pomagamy sobie nawzajem.
  7. W miarę możliwości usprawiedliwiamy swoje nieobecności.



NIEOBECNOŚCI

Nie musisz usprawiedliwiać jednorazowych nieobecności, rozumiemy że nie zawsze ma się możliwość uczestniczeniu w spotkaniu. O dłuższej nieobecności (tydzień) należy poinformować liderki, lub właścicielkę. 

W przypadku nieusprawiedliwionej, dwutygodniowej nieobecności wysyłamy na skrzynkę Star Stable wiadomość z upomnieniem. Jeśli nie uzyskamy odpowiedzi i udziału w spotkaniu taki członek zostaje wydalony z klubu.

KARY 

Karą za niestosowne zachowanie jest: ostrzeżenie i karna ranga (stajenna), a w ekstremalnych przypadkach wyrzucenie z klubu.



hasło po przeczytaniu regulaminu: mlym