Sylwestrowy rajd Lame Roses

♥ Witajcie! ♥
Tak jak możecie zauważyć po tytule, dziś odbył się rajd sylwestrowy. Wystartowałyśmy z Fortu Pinta w kierunku Zajazdu przy moście, gdzie porobiłyśmy parę wspólnych fotek i razem spędziłyśmy czas na pikniku. Dalej popędziłyśmy przez zapomniane pola aż do Jarlaheim, by wsiąść na prom do Doliny Złotych Wzgórz. Na miejscu wstąpiłyśmy do kawiarni i trochę się pogubiłyśmy ale to nic! W miłej atmosferze udałyśmy się w kierunku  Srebrnej Polany, gdzie odbył się pokaz fajerwerk. Na sam koniec wróciłyśmy do Fortu Pinta, do ostatniego punktu naszej zabawy czyli dyskoteki! Było wiele pytań dotyczących rekrutacji... tak moi mili rekrutacja została otwarta! Po więcej informacji zajrzyjcie na kanał klubowy "Lame Roses"! Na dole załączam parę fotek. Przesyłam jak zwykle tysiąc całusów i do zobaczenia!
♥ Koteł ♥

7 komentarzy:

  1. Na jakim znajdujecie się serwerze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam zgłoszenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. XD na 5 zdjęciu od góry, jestem ja! :-)
    Mir Masterpark na cremello(chyba taka maść xD) AQH. PIERWSZY PLAN!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam zgłoszenie tydzień temu. Czy zostałam przyjęta? (Sorry, że wszędzie pisze ale jestem pod napięciem xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można wysłać zgłoszenie? Bardzo chciałabym należeć do tego klubu.

    OdpowiedzUsuń