Wspinaczka

♥ Witajcie ♥

Na dzisiejszym spotkaniu wyruszyłyśmy na ciężką i wyczerpującą wyprawę na same szczyty gór w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. Musiałyśmy się najpierw uporać z mgłą co było szczególnie trudne dla niektórych lam, ale ważne jest to że się nie poddałyśmy. W okrojonym składzie ruszyłyśmy w kierunku zamarzniętej doliny gdzie stopniowo dołączały do nas wszystkie lamy. Wspinaczka była trudna i wymagała nieziemskiej cierpliwości. Niektóre z nas dały sobie spokój po wielokrotnych upadkach z wysokości i udały się na upragniony wypoczynek. Bardziej odważne grono wspięło się na sam szczyt! To mały krok dla lamy a tak wielki dla całego Jorvik! Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia wkrótce. Na dole załączam parę fotek. Przesyłam jak zwykle tysiąc całusów i do zobaczenia! 

♥ Koteł ♥


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, w kolumnie bocznej 'Rekrutacja' podlinkowana jest tylko pod literą R, nie lepiej poprawić, żeby wszystko chodziło na całe hasło? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się spotkania klubu Lame Roses i wiem że bardzo dużo osób chce do niego dołączyć... A jedną z tych osób jestem ja. Czy dalej można się zgłaszać? Czy już raczej nie? Bardzo proszę, a raczej BŁAGAM o odpowiedź.
    Wielka fanką LR ~Adele Coldrock~

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bym bardzo chciała ale rekrutacja zamknięta :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej.

    Bardzo spodobał mi się wasz blog, jestem ciekawa kto go zrobił. Ty? Jak tak mam do Ciebie takie pytanie. Mogłabyś mi pomóc z blogiem klubowym? Bo słabo mi z tym idzie. Mogłabym się jakoś odwdzięczyć 😊 Z góry dzięki 😊



    Cora Mysteryblanket

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Mam pytanko. Czy mogła bym do was dołączyć ponieważ klub w którym jestem się rozpada i chciałabym trafić do jakiegoś fajnego który może mi dużo zaoferować. Na sso nazywam się Marie Greater i mam 14 lvl i mam nadzieję że to nie przeszkadza... Gram na serwerze Cookie Valey (nie wiem jak się pisze) chyba tak jak wy.

    OdpowiedzUsuń