Początki

Zaczynamy!


Hej, witajcie na oficjalnym blogu klubu Lame Roses! A więc chciałabym się wam przedstawić. Jestem Koteł a na SSO Aria Pandapaw. Do klubu dołączyłam 12 września 2016 r. Jeżeli chcielibyście wiedzieć o mnie coś więcej, możecie zajrzeć do zakładki "członkinie", gdzie opisane są wszystkie dziewczyny, które podały zdjęcie i opis własnej osoby. Przyznam że jest to moja pierwsza styczność z pisaniem na blogu, więc mam nadzieję że sobie poradzę i przyjmiecie mnie ciepło. Zapytacie pewnie jak życie w klubie i co ostatnio  robiłyśmy na spotkaniach klubowych? Klub rozwija się i wszyscy dają z siebie sto procent. Chcemy aby klub był czymś więcej i żeby każda z nas znalazła tutaj swój drugi dom. I tak właśnie jest! Jestem naprawdę dumna. Większość ostatnich spotkań była prowadzona przez członkinie klubu, które w każde spotkanie włożyły wiele serca. Na wszystkich było wspaniale, ale są też takie momenty w których nasza lamia natura góruje w pozytywnym tego słowa znaczeniu. :D  A więc to koniec posta zapoznawczego. Dodam zdjęcia z poszczególnych spotkań, abyście mogły zobaczyć ich różnorodność. Mam nadzieje że do zobaczenia
Całuję i pozdrawiam  Koteł
















     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz